Често задавани въпроси за CricksyDog
Ако не можете да намерите отговорите на вашите въпроси тук, свържете се с нас чрез една от опциите по-долу!
Eлектронна поща
Опитваме се да отговорим на всички имейли в рамките на един час. Ако имате по-сложни въпроси, определено препоръчваме да ни изпратите имейл. По този начин можем да ви помогнем с всичко изчерпателно! Нашият имейл адрес е hello@cricksydog.bg
В случай, че искате почти незабавен отговор на вашия въпрос, пишете ни във Facebook. Моля, не коментирайте вашите въпроси под някоя от нашите снимки, защото тя лесно може да се изгуби и да остане без отговор от нас. Пишете ни директно!
Съдържание
ХРАНА ЗА КУЧЕТА CRICKSYDOG
ПАКЕТНА ДОСТАВКА
ПЛАЩАНЕ
ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
ГАРАНЦИЯ
АБОНАМЕНТ
ОПЦИИ ЗА ПАЗАРУВАНЕ
ДРУГА ХРАНА ЗА ДОМАШНИ ЛЮБИМЦИ
Храна за кучета Cricksydog
#1: Кога и колко време може да се дава храна за кученца на Chucky?
Можете да храните кученцето си с Chucky от 6-седмична до 10-месечна възраст. Като давате храна на вашето кученце , определено можете да очаквате следните ползи:
Защита за 10 месеца
Разработихме нашия продукт, за да осигурим перфектната храна за малките до 10-месечна възраст!
Безопасно отглеждане
Преминете към нашата храна и тогава има голям шанс вашето куче да няма хранителна алергия! В крайна сметка основите трябва да се положат сега!
Правилно развитие на костите
В ранна възраст кучетата се нуждаят от още повече протеини и витамини, отколкото по-късно в живота си. Нашата храна също обръща внимание на това!
#2: Каква е разликата между нормална и хипоалергенна храна?
Докато нашата нормална храна се състои от месо от няколко вида животни, само един вид месо се преработва в нашите хипоалергенни продукти. Освен това, нашата хипоалергенна храна за кучета е 100% без пшеничен глутен и пилешко месо.
#3: Каква е разликата между продуктовите линии на Тед и Жулиета?
Съставът е почти същият, така че вашето куче може да яде каквото предпочита. Може да има разлика между двете в случай на производство и процес на термична обработка. Съответно и гамата от продукти е малко по-различна.
Най-голямата разлика е „само“ в размера на зърното. Докато нашите продукти на Ted са направени за големи кучета с размер на зърното 1,5 cm, Juliet е подходящ дори за най-малките кучета с размер на зърното 0,5-0,9 cm.
#4: Възможно ли е да се променят вкусовете?
Разбира се можете да! Ако вашето куче се нуждае от разнообразие, можете да промените вкусовете по всяко време! Можете да намерите нашето подробно ръководство тук:
#5: Каква е разликата между нормална и хипоалергенна консервирана храна за кучета?
Докато нашите нормални консерви Ely са направени от няколко различни животински меса, хипоалергенните консерви съдържат месото само на едно животно. Нашите хипоалергенни кутии Ely са 100% без пшеничен глутен и пилешко месо.
#6: Възможно ли е да се смесва суха кучешка храна с консервирана храна?
Разбира се можете да! Можете да намерите нашите подробни инструкции за дозиране тук:
#7: Защо в нашата хипоалергенна храна няма пилешко месо?
Забелязахме – и това е и вашият опит – че кучетата, които ядат пиле, могат да се разболеят по-рано и да проявят симптоми на хранителна алергия по-рано. За съжаление, няма научни доказателства за това, но ние не искаме да поемаме рискове ненужно.
Ако не се налага, няма да рискуваме. Ето защо цялата ни хипоалергична храна за кучета – било то Жулиета или Тед – не съдържа пилешко месо!
#8: Защо нашата хипоалергична храна за кучета не съдържа пшеница и глутен?
Както знаем, кучетата идват от пустинята. Въпреки че не можете да разберете от външния вид на много кучета. 🙂 Кучетата не ядат много зърно и пшеница в дивата природа. Разбира се, те може да са успели да се адаптират към този опитомен живот до известна степен, но ние също трябва да внимаваме тук.
Защо бихме поставили пшеница в нашата хипоалергенна храна, когато чувствителността към пшеничен глутен се увеличава при хората? Пшеничният глутен може лесно да предизвика алергични реакции и при кучета.
Нашето мото е „Винаги е по-добре да не си играете със здравето на кучето си и да поемате ненужни рискове“. Ако можем да избягваме пилешко месо и пшеница, защо не?
#9: Защо нашата хипоалергична храна за кучета съдържа само един източник на протеин (монопротеин)?
По принцип хипоалергенните храни за кучета не се изисква да имат само един източник на протеин. Само ние въведохме това, като един вид домашни правила за нас.
За да се улесни възможно най-лесно премахването на протеина, който причинява алергични реакции от живота на вашето куче, само един вид протеин се добавя към нашата храна, по този начин кучетата на елиминационна диета могат да ядат нашата храна.
Така че, ако вашето куче яде нашата, да речем, хипоалергенна агнешка храна на Жулиета и няма нищо лошо в нея, е ясно, че вашето куче може да яде агнешко. Но ако храните кучето си с храна, която съдържа пилешко месо, и по-късно кучето ви получи обриви, знаете, че кучето ви не може да яде пилешко месо.
Нито един от нашите хипоалергенни продукти не съдържа пилешко месо и пшеничен глутен! Освен това, нашите хипоалергенни храни са на базата на монопротеини!
#10: Могат ли кученцата да ядат консервирана кучешка храна?
Да разбира се! Вашето кученце може да яде нашите консерви от 6-седмична възраст!
#11: Колко парчета има в торбичка с почистващ препарат за зъби?
Всяка торбичка с почистващ препарат за зъби съдържа 7 бр. Това е достатъчно за една седмица. Ако поръчате месечен пакет, ние ще ви изпратим пакети 4 седмични пакета. Това е 4×7=28 броя почистващи препарати за зъби.
#12: Колко големи са тези почистващи препарати за зъби?
Има два различни размера. Denty Mini за малки кученца и Denty Maxi за средни и големи кучета. Denty Mini е 110x10mm дълга лента, докато Denty Maxi е 120x15mm дълга.
#13: Може ли хипоалергенна кучешка храна да се дава на неалергични кучета?
Да разбира се! Нашите хипоалергенни продукти не съдържат пилешко месо или пшеничен глутен, така че е подходящ основно за алергични кучета, но може да се консумира и от неалергични кучета.
Няма нищо лошо в това да се храните здравословно, не е нужно да чакате, докато кучето ви се разболее. От това можете само да се възползвате! 🙂
#14: Мога ли да дам малка кучешка храна за моето голямо куче?
Да! Все пак си струва да се обърне внимание, ако кучето ви обикновено яде бързо, в този случай предлагаме да му/й давате по-голяма храна, за да избегнете задавяне.
Така че, Ted се препоръчва за средни и големи кучета, а нашата продуктова линия Juliet за малки кучета. За кученца препоръчваме нашата храна Chucky.
Всяко куче може безопасно да яде нашите консерви Ely и нашите лакомства Friky 🙂
Информация за доставка на пратки
#1: Кои куриерски фирми доставят пакетите?
Нашите пакети се доставят до дома ви чрез куриерски услуги на DPD, а с DPD можете дори да заявите доставка до колетна точка.
#2: Колко време отнема да пристигне пакетът?
Поръчки направени до обяд всеки работен ден ще бъдат предадени на куриерската служба на същия ден, която ще достави на следващия ден. Във всички останали случаи доставката отнема 1-2 работни дни.
В 90% от случаите, ако направите поръчката си до обяд, вашият пакет пристига на следващия ден!
#3: Колко струва доставката?
Таксата за доставка е 4.90 лв за доставка до дома и 4.90 лв за колетна точка. Но! Доставката е БЕЗПЛАТНА за поръчки над 79.00 лв.
#4: Има ли доставка през уикенда?
За съжаление доставката през уикенда не е възможна. В този случай можем да ви предложим нашата услуга за колетни пратки, където можете да отидете за вашия пакет дори през уикендите!
#5: Къде мога да намеря точките за колети?
Можете да получите достъп до списъка с колетни точки, като щракнете върху връзката по-долу:
#6: Как да проследя моя пакет?
И за DPD ще получите номера на пакета си по имейл, за да можете лесно да проследите поръчката си.
Куриерските фирми ще ви изпратят имейл с идентификационния номер на вашия пакет, когато получат пратката от нас. Като напишете това в интерфейсите по-долу, можете да видите къде се намира пакетът ви в момента.
В случай на DPD:
#7: Мога ли да променя часа на доставка?
Да разбира се! Можете да направите това директно при нас или в куриерските служби. Важно: подобни промени във вашия пакет могат да се правят до обяд!
След като предадем вашия пакет на куриерската служба, е по-лесно, ако се свържете с тях, за да направите промени. Ако все още не сте получили имейл за предаване на вашия пакет на куриерската служба, не забравяйте да се свържете с нас. Препоръчваме да ни се обадите, защото това е най-бързо. Но имейлът също е идеално решение!
Ако сте малко озадачени или не знаете как да направите нещо, не се колебайте да се свържете с нас по телефона/имейл. Ние винаги ви помагаме, независимо какъв е проблемът!
Информация за плащане
#1: Възможно ли е да се плаща онлайн?
Да, можете да плащате сигурно онлайн с GoPay. Ние не съхраняваме никаква информация за картата. Вие въвеждате всички данни за картата сигурно в онлайн интерфейса на GoPay!
#2: Възможен ли е наложен платеж?
Да разбира се! Просто се уверете, че сте избрали наложен платеж, когато правите поръчката си. В този случай можете да платите при куриер. В много случаи те имат терминал, но моля, отидете със сигурност – ако не познавате местния куриер – и винаги носете малко пари в брой. Ако сте избрали доставка на колети, почти сигурно ще можете да платите с кредитна карта там!
#3: Какви други методи на плащане има?
Възможно е и авансово плащане. В този случай вашият пакет ще бъде изпратен веднага щом сумата пристигне в нашата сметка. Това обикновено се случва в рамките на 2-3 работни дни. Също така, благодарение на новото
банковите разпоредби, вече е възможно поръчката ви да бъде получена по-рано, така че кучето ви ще получи вкусните хапки по-рано! 🙂
Въпроси относно обслужването на клиенти
#1: На кой имейл адрес мога да пиша?
Можете да се свържете с нас по имейл с всякакви въпроси на hello@cricksydog.bg
#2: Какви сайтове за социални медии мога да се свържа с вас?
Можете да се свържете с нас на следната Facebook страница: https://www.facebook.com/cricksydog.bg. Все още не препоръчваме Instagram, рядко имаме време да отговорим на въпроси там.
#3: Къде да пиша фирмени запитвания?
Моля, пишете всички запитвания на компанията на следния имейл адрес: hello@cricksydog.bg
Гаранционни условия
#1: Какво трябва да направя, ако моят пакет не е пристигнал/повреден/непълен?
Ако имате проблеми с пакета или доставката, моля свържете се с нас! По имейл или телефон. Вашата обратна връзка е много важна за нас, така че можем да подобрим и нашите процеси.
Нашият имейл адрес: hello@cricksydog.bg
Нашият телефонен номер:
Чувствайте се свободни да се свържете с нас, ние винаги ще помогнем, ако имате въпроси или закъсате!
#2: Как работи гаранцията на продукта?
Ако вие или вашето куче имате някакви проблеми с нашите продукти, можете да използвате нашата продуктова гаранция по всяко време. Всичко, което трябва да направите, е да ни уведомите по имейл и да ни изпратите номера на вашата сметка. Ние ще възстановим пълната цена на вашия пакет в рамките на няколко дни без никакви въпроси!
#3: Как мога да върна пакета си?
Ако по някаква причина се наложи да ни върнете пакета си, можете да го направите чрез пощенска служба или всяка куриерска услуга на следния адрес:
Адресат: Frisbo (CricksyDog)
Адрес:
Защото нашият склад е тук 🙂
#4: Как става замяната на пакет?
Ако по някаква причина трябва да сменим вашия пакет, ние ще ви изпратим пакет за подмяна. Куриерът, както обикновено, ще ви донесе новия пакет, като всичко, което трябва да направите, е да го дадете на куриера в запечатана кутия.
Въпроси относно абонамента
#1: Какво е абонамент?
Нашата абонаментна система е създадена за ваше удобство. Можете да изберете какъв(и) продукт(и) искате и на какви интервали, а ние ще го изпратим автоматично, за да не се притеснявате с поръчката си.
Можете да се абонирате за всеки от нашите продукти по всяко време. Можете също да промените поръчката си по всяко време от страницата на вашия профил.
Можете да намерите нашето ръководство за общи поръчки тук:
#2: Как мога да променя своя абонамент?
Можете да промените абонамента си, като използвате различни бутони на страницата на вашия профил. Можете да добавите нов продукт, да изберете нова дата за доставка или дори да промените адреса за доставка.
Можете да намерите повече информация за нашата абонаментна система тук:
#3: Може ли моят абонамент да бъде спрян?
Да разбира се! Ако храната се е натрупала или по някаква друга причина не ви е необходима за известно време, можем да поставим на пауза абонамента, който можете да рестартирате по всяко време, или да направите нова поръчка/абонамент.
Можете лесно да направите това на страницата на вашия профил.
#4: Какво означава да подновя абонамента си?
Датата на подновяване на абонамента е датата, на която изтича избраният от вас интервал. Тоест на този ден ще ви подготвим новия пакет.
Ако тази дата е в работен ден сутрин, вашият пакет ще бъде предаден на куриерската служба на същия ден. Следобед или през уикенда вашият пакет ще бъде изпратен на следващия работен ден.
След като пакетът ви бъде изпратен, този интервал започва отново и целият процес се повтаря. Докато не го смените. Така че, ако имате нужда, да речем, торба кучешка храна за един месец, възможно е никога повече да не се налага да купувате кучешка храна, защото ние автоматично изпращаме вашия пакет с точност на часовников механизъм всеки месец! 🙂
#5: Какво задължение има този абонамент?
Няма задължение за абонамент. Можете да поставите на пауза или да анулирате абонамента си по всяко време!
#6: Мога ли да имам няколко абонамента наведнъж?
Да разбира се! Ако имате нужда от различни продукти по различно време и честота, можете да създадете повече от един активен абонамент наведнъж.
Въпреки че не препоръчваме тази опция, защото е много лесно да смесите различните абонаменти. Преди да настроите два абонамента за себе си, моля, говорете с нашия отдел за обслужване на клиенти. Вижте дали те могат да ви помогнат да имате всичките си поръчки в един абонамент. 🙂
#7: Как мога да платя за своя абонамент?
Можете също да платите с наложен платеж при куриер и в много случаи с кредитна карта. Но можете да изберете и авансово плащане. А за още повече удобство можете дори да плащате със SimplePay. В този случай системата автоматично ще приспадне сумата от вашата карта, така че не е нужно да се занимавате и с това.
#8: Трябва ли да плащам за абонамента си предварително?
Разбира се, че не! Само ако искате да платите предварително. Но дори и в този случай трябва да платите само за цената на един пакет.
#9: Колко отстъпка получавам с абонамент?
Ако се абонирате, ще получите 10% отстъпка от цената на всеки продукт, включен във вашия абонамент.
Други опции за пазаруване
#1: Мога ли да купя храна за кучета CricksyDog в магазините?
Не. Можете да поръчате само директно от нас, ние нямаме търговци. Ако бяха, списък с тях щеше да се появи тук.
#2: Мога ли да си купя храна в други уеб магазини?
Не. Можете да поръчате само директно от нас, ние нямаме търговци. Дори не онлайн магазини!
#3: Къде мога да поръчам?
Можете да направите поръчка на нашия уебсайт, по имейл или дори във Facebook чат! По принцип можете да поръчате от нас навсякъде, където можете да стигнете до нас! 🙂
Друга храна за домашни любимци
#1: Имаме ли и котешка храна?
Да! В средата на 2020 г. създадохме сестринска марка, специализирана в котки. Mrs. CAThy. Ние изискваме същото високо качество тук, както за храната за кучета.
Тук можете да намерите продукти за котки:
#2: Имаме ли друга храна за домашни любимци?
В момента има храна за кучета на CricksyDog и храна за котки на Mrs. CAThy. Може да имаме друга храна за домашни любимци в бъдеще.