УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ

Информация за контакт на нашата компания: Vargyas Petfood Kft. (данъчен номер: 26616430-2-08, регистрационен номер на фирма: 08-09-03062, данъчен номер на общността: HU26616430, фирмен статистически номер: 26616430-4791-113-08). Телефон: 06 20 363 8371; електронна поща: hello@cricksydog.bg.

 

1. МОГА ЛИ ДА ВЪРНЯ ИЛИ ЗАМЕНЯ ПОРЪЧКАТА СИ?

Тук можете да намерите цялата информация за размяна на стоки или връщане на стоки.

 

2. МОГА ЛИ ДА ОТМЕНЯ ПОРЪЧКАТА СИ?

Всички поръчки се изпращат в рамките на 1-2 работни дни след получаване на поръчката. Следователно не могат да се правят промени след поръчка. Всички заявки за анулиране ще бъдат разгледани възможно най -скоро. Ако поръчката още не е изпратена до нашия склад, ние ще обработим вашето анулиране, ако е възможно.

Всички имейли, свързани с анулиране, трябва да имат заглавието „отмяна на поръчка“ в темата на имейла. Моля, включете вашето пълно име и номер на поръчката в имейла. Анулирането, което не е направено по този начин, за съжаление не може да бъде обработено.

 

3. Мога ли да променя адреса си?

Тъй като обработваме и изпращаме всички поръчки възможно най -бързо, съжаляваме, че не можем да приемем промени в адреса, след като вашата поръчка е направена. Всички искания за промяна на адреса обаче ще бъдат проверени възможно най -скоро. Ако вашата поръчка все още не е изпратена до нашия склад, ние ще обработим вашето анулиране, ако е възможно.

Всички имейли, свързани с промяната на адреса, трябва да бъдат маркирани със заглавие „Промяна на адреса“ в полето „Тема“ на имейла. Моля, включете вашето име, номер на поръчката и новия, правилен адрес за доставка в имейла. Ще направим всичко възможно да актуализираме вашата информация за вас, преди вашата поръчка да бъде изпратена. Имейлите за промяна на адреса, които не са озаглавени по този начин, не могат да бъдат обработвани.

За съжаление, ако вашата поръчка е загубена поради непълна или неправилна адресна информация, тя не подлежи на възстановяване. Ако искате нова доставка, трябва да я платите. Ако вашата поръчка ни бъде върната поради непълна или неправилна адресна информация, тя може да бъде възстановена. Ако искате нова доставка, трябва да я платите.

 

4. МОГА ДА ДОБАВЯМ / ПРЕМАХНАМ ПРОДУКТ ИЛИ ПРОМЯНАМ МЕТОДА ЗА ДОСТАВКА

След като поръчката е изпратена, за съжаление не можем да променим начина на доставка или да сменим / добавим продукти към вашата поръчка.

 

5. КАКВО СЕ СЛУЧВА, АКО МОЯТА ПОРЪЧКА Е НА МЕСТНИ МИТНИЦИ?

След като вашата поръчка е през митническа проверка, отговорност на купувача / клиента е да се свърже с местните митници и да организира митническо освобождаване. За съжаление не можем да се свържем с митническите служители или да възстановим поръчки, които са отхвърлени от местните митници и са ни върнати. Ако е необходимо, ние прилагаме всички необходими митнически документи към всяка поръчка.

 

6. ПОЩЕНКА / ДОСТАВКА

Ако вашият пакет е означен като „доставен“ от местната поща, но все още не сте получили физическата пратка, клиентът трябва да се свърже с местната пощенска служба, за да разреши проблема. Ако местната пощенска служба и клиентът не могат да отстранят несъответствието, ние не сме задължени да възстановим сумата или да изпратим повторно поръчката. Разбира се, ние ще ви подкрепим, за да можете да разрешите ситуацията с вас.

 

7. ОПЦИИ ЗА ПЛАЩАНЕ ЗА ПОРЪЧЕНИЯ ПРОДУКТ

7.1 Клиентът може да избира от следните опции за плащане:

OTP Simple Pay

Наложен платеж

7.1 Плащане чрез SimplePay

Съгласен съм личните ми данни, съхранявани на https://cricksydog.hu/, да се използват от Vargyas Petfood Kft. (Данъчен номер: 26616430-2-08, извлечение от търговския регистър: 08-09-03062, номер по ДДС: HU26616430, статистически номер: 26616430- 4791-113-08, местоположение: 9330, Kapuvár, Osli u. 16.) до OTP Mobil Kft. Предаваните данни: фамилия, име, държава, телефонен номер, имейл адрес. Целта на трансфера на данни: поддръжка на обслужване на клиенти за потребители, потвърждаване на транзакции и защита на потребителите чрез мониторинг на измами.

Повторното плащане с банкова карта (наричано по -долу „многократно плащане“) е функция, застрахована от Simplepay за приемане на банкови карти. Това означава, че в бъдеще могат да се инициират нови плащания с данните, предоставени по време на регистрационната транзакция, без да се налага да въвеждате отново данните за банковата карта. Повторното плащане може да се извърши без вноската (в този случай купувачът се съгласява с повторното плащане по време на регистрационната транзакция) или със съгласието на купувача за всеки отделен случай.

Основата на повторното плащане е, че купувачът изразява себе си в пунктовете за приемане (интерфейс на уебсайта или интерфейс за плащане SimplePay), че би искал да използва повторното плащане. Важно е да знаете, че данните за банковата карта не се съхраняват от SimplePay, а от кредитната институция, отговорна за удостоверяването в съответствие с разпоредбите на картовата компания.

Внимание (!): Съхранението на данните за банковата карта се извършва в съответствие с разпоредбите на картовата компания. Данните за банковата карта се съхраняват в системата от автентичната банка по време на регистрационната транзакция. Данните за банковата карта не са достъпни нито за търговеца, нито за Simplepay.

Има две възможности за повторно плащане:

1. Еднократно одобрение (повтарящо се): С тази опция купувачът се съгласява по време на регистрационната транзакция, че дилърът ще инициира повторно плащане за бъдещите суми. Купувачът се съгласява, че банковата му сметка ще бъде редовно дебитирана с предварително определени суми.

2. Одобрение за всеки случай (с едно щракване): купувачът трябва да одобри повторната транзакция за всяко бъдещо плащане. С тази опция многократното плащане е удобна функция за купувача, която избягва в бъдеще да въвежда данните за банковата карта за всяко плащане.

Купувачът е информиран за успешното плащане чрез обичайните източници за конвенционални плащания с банкови карти. Предвид факта, че в случай на многократно плащане с еднократно одобрение купувачът не трябва да се съгласява с отделната транзакция, SimplePay не поема отговорност за погрешно или незаконно инициирана транзакция от търговеца. В случай на неправилно или незаконно инициирани сделки, търговецът трябва да поеме отговорност.

7.2 В случай на наложен платеж, цялата покупна цена трябва да бъде платена в брой на пратеника при получаване на поръчаната стока.

 

8. Място на юрисдикция

В търговските отношения с бизнесмени и юридически лица съгласно публичното право Будапеща е договорена като място на юрисдикция за всички правни спорове относно тези условия и индивидуални договори, сключени при тяхната валидност.

 

9. Промени в Общите условия

Имаме право едностранно да променяме настоящите Общи условия – доколкото те са въведени в договорните отношения с клиента – доколкото това е необходимо за елиминиране на последващи нарушения на равностойността или за адаптиране към променените правни или технически рамкови условия. Ще информираме клиента за корекция, като уведомим съдържанието на променените разпоредби. Промяната става част от договора, ако клиентът не възрази срещу включването в договорните отношения в писмена или текстова форма в рамките на шест седмици след получаване на уведомлението за промяна.

 

10. Клауза за разделимост

Ако отделните разпоредби на договора, включително тези разпоредби, са или станат неефективни изцяло или отчасти, или ако договорът съдържа непредвидена пропаст, валидността на останалите разпоредби или части от тези разпоредби остава незасегната. Вместо неефективните или липсващи разпоредби се прилагат съответните законови разпоредби.